Subject: EMTAK 2025 e-äriregistris / EMTAK 2025 in e-Business Register
From: <[email-masked]>
To: "rahapesu - RAB" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Nov 2025 16:41:22 +0200

Lugupeetud Rahapesu Andmebüroo (77001412) esindaja

2025. aastal hakkas kehtima Eesti majanduse tegevusalade klassifikaatori 
(EMTAK) uus versioon. Ettevõtjad saavad uue EMTAKi järgi oma tegevusala 
koode uuendada majandusaasta aruannete esitamisega. Kuid avaliku sektori 
asutuste puhul, mis ei ole aruandekohuslased ja mille tegevusala sisu kattub 
uue EMTAKiga, kaasajastasime tegevusalad äriregistri andmebaasis 
automaatselt.
Eelnevast lähtuvalt soovime teavitada, et oleme viinud äriregistris teie 
asutuse tegevusala andmed vastavusse uue EMTAK versiooniga.
Tegevusala koodi kontrollimiseks palume külastada äriregistri portaali EMTAK 
üleminekutabelit 
<https://ariregister.rik.ee/est/emtak_search__corresp_tables> .

Juhul, kui aja möödudes on tekkinud vajadus asutuse tegevusala koodi 
sisuliselt uuendada, leiate selle toimingu tegemiseks juhendava info abiinfo 
veebist <https://abiinfo.rik.ee/node/197/> .
EMTAK koodi puudutavate küsimuste korral on abiks EMTAK klienditugi 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Heade soovidega

e-äriregister

  _____

Dear Rahapesu Andmebüroo (77001412) representative,

A new version of the Estonian Classification of Economic Activities (EMTAK) 
came into force in 2025. Entrepreneurs can update their activity codes 
according to the new EMTAK by submitting annual reports. However, in the 
case of public sector institutions that are not required to report and whose 
activity content is the same in the new EMTAK, we automatically updates the 
activity fields in the e-Business Register database.
Based on the above, we would like to inform you that we have automatically 
updated your institution's field of activity in the commercial register to 
the new EMTAK version.
To check the field of activity code, please visit the e-Business Register 
portal Correspondence table 
<https://ariregister.rik.ee/eng/emtak_search__corresp_tables> .
If, however, there is a need for you to update the institution's activity 
code, you can find information on how to perform this operation on the Help 
website <https://abiinfo.rik.ee/en/node/197/>  (EST only).
If you have any questions regarding the EMTAK code, our EMTAK client support 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  will be happy to 
help.

Kind Regards,

e-Business Register